Básně, Povídky, Úvahy, Pohádky, Fejetony, Romány, Reportáže

a

Komentáře » komenty

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 27 záznamů. Zobrazuji 16-27.

ani komenty, ani hodnocení básní se tu často neobejde bez urážek, bez útoků, tak o čem tu vlastně chcete mluvit. Nejednou se tu ozývají hlasy na úpadek lidí, celého světa, na zbytečný ubližování a devastování, chválí se tu citlivost lidí, kterým to není jedno a přitom se ani k sobě navzájem někteří z nás, kteří jsme byli, troufám si říct, v jedné partě jako kamarádi, nedokážeme chovat citlivě a lidsky a jediný, v čem je síla našeho názoru je útočnost a hrubost, protože slyšet je ten, kdo nejvíc křičí

4.7.2012 14:16 | Rezervé

Marku mě to taky mrzí,a sono vím,to byla prdel,Marek Eben a jeho bráchové to sou rockeři jako kráva...no jo no lidi,říkám se mi to blbě,ale už nám zbyli jenom vzpomínky,vlastně to že sme se tady takhle sešli před rokem se dá považovat za štěstí nebo náhodu,nevím? Ještě před rokem byli lidi asi více komunikativnější,nebo já nevím,že by šla doba tak rychle dopředu??

3.7.2012 17:57 | Martin Havlíček

ale zas musim říct, s tim jak mě potrefený Zenit, co se ozval, nazval opakem Marka Ebena :))) a udělal ze mě Degena..tak jsem si zavzpomínala na starý dobrý časy, jak jsme si s Párkem zablbli.." já na tom dělám, já na tom makám celej den a vono né a né a né..:DDDD"
Joooo Párku, Marek Eben je jen jeden :))

3.7.2012 17:50 | Sonja la Rosa

Mě to fakt strašně mrzí, jak to jde do kopru.Negativní,nebo jen takový, co upozorní na chyby je stokrát lepší než to mrtvolno, co tu panuje

3.7.2012 17:16 | Marcone

Vidite? a kdo se k tomu ještě vyjádří...no nikdo...stále debatujou furt jedni a ty samí lidé...ti kterým ještě alespon na portálu trochu záleží...těmto lidem říkám kotelníci(topiči kteří se tu střídají po směnách což je asi 4-6 lidí a ještě portál jakžtakž drží při životě...já sem na to už upozornoval dávno že to dojde k absolutnímu nezájmu a že portál snad i padne,protože přístup lidí básníku je absolutně pasivní...a mohl bych tady psát jméno po jménu co sem dávají básničku a čekají a čekají jestli se něco bude dít...ani jim není blbý a neuvedomí si že by nějaká kritika nebo pochvala druhý obohatila či snad i potěšila...alespon občas,někdy...nééé vůbec...prostě totální nula...a až mě to fakt nasere tak ty jména tady klidně zveřejnim...to bude panečku seznámek...hááá budem dělat posudky(héé,néé to by bylo moc STB-ácký)

nechci se nijak povyšovat,ale za sebe můžu říct,že se poctivě vyjadřuju k básním minimálně ze 60 procent a to je pěkná bilance...komentuju i ty co se u mých básní nikdy nezastavili a néjenom u mě,ale nikde...jen si tak doufám že občas tím někoho probudím,ale ne pasivita vládne světem.

Podle mě se portál již jen udržuje...nic víc,neříkám že už je mrtvej a neříkám že se nemůže opět k světu nastartovat.

3.7.2012 17:11 | Martin Havlíček

No Zenite vidíš a zrovna Tebe se nic z toho co jsem psala netýkalo..A máš pravdu, brala jsem to vážně, většinou neberu věci na lehkou váhu. Neměla jsem net docela dlouho, takže jsem to nějak musela vstřebat..A Zenite, zhrzená vážně nejsem, žádného milence jsem tady neměla a myslím, že jako jedna z mála jsem právě tohle ustála, protože to mám srovnaný a vím, že hledání někoho spřízněného na netu, v milostném životě, je trochu únik..
Dohadovat se s Tebou, s kýmkoli, považuji za ztrátu času, protože psanej projev mate. Lidí, který jsem poznala a jsem s nima v kontaktu, si vážím, ale to nevylučuje, že mi to určité věci vzalo..Třeba čas Zenite. A víc se k tomu vyjadřovat nebudu.

3.7.2012 16:43 | Sonja la Rosa

Neříkám že je tu někdo přímo degen. Je to jen příměr. Sory za špatně zvolenej slovní obrat. Byť v tomhle případě mi přišel na místě.

3.7.2012 16:01 | ZENITZERO666

Částečnej souhlas se Zenitem. Až na to urážení, bo degen je dost ostrý slovo. Soňa má názor,tak ho respektuj a neurážej. 20 čtení a jen vy dva máte koule k tomu něco napsat, to o něčem svědčí a vlastně to jen potvrzuje slova vás obou.Mám to tak taky nějak asi podobně. Stejně jako nemám problém napsat něco negativního někomu s kým se tu potkávám a i si píšu, tak i pochválím a rád, někoho, co je tu třeba poprvé, když je to fakt dobrý. Co by ne?
Právě o tom to podle mě je. Na co si podkuřovat, když to stojí za hovno.

3.7.2012 15:37 | Marcone

Soňo, Tvůj názor znám už dlouho, a je to v pořádku.
Furt ale vidím smysl literárního serveru v tom, nejen sem psát, ale i číst.Potom ta vazba musí být. A nejen kvůli věkové blízkosti, nebo kamarádíčkování, i když jsem tu taky pár přátel, byť virtuálních našel.( Doufám ).Protože alespoň já píšu a chci znát názor na to co sem dám.A stejně tak to i dělám, prostě okomentuju vše, co mě osloví, bud kvalitou a nebo hrubkama nesmyslama.Nejsem kovanej kritik, to tady asi nikdo, ale ani tu nejsme nikdo literární superstár, a právě ta vazba má donutit se zamyslet, a pracovat na tom, jestli se dá něco dělat, zlepšit, upravit.Chci se zlepšovat, protože vím, že to není žádná sláva, ale zase lepší, než před rokem a půl, kdy jsem poprvé vystoupil z ilegality a odvážil se něco vložit.A bylo to konkrétně sem na básně.Proto jsou pro mě srdeční záležitost.

3.7.2012 15:25 | Marcone

Dobrý Soňo. Teda vlastně ani tak ne. Spíš pěkně blbý. A to pořádně. Jseš pravej opak Marka Ebena. Negativní degen. Jestli máš pocit že ti to víc vzalo než dalo i přesto že jsi tu potkala pár dobrejch lidí jak píšeš, tak co na tomhle portále ještě vůbec řešíš. Většina lidí tu nechá názor na básničku, případně si tu trochu začetuje. Kdežto ty si z těch komentů děláš hotovou zpovědnici. Jseš otevřenější než většina ostatních tady. To nevadí. Naopak jsem si někdy dobře počet. Ale tohle co tady píšeš je už fakt moc. Příjde mi to jako reakce zhrzené milenky co se sekla ve svym princi.
Často mi přišlo že na virtuální prostor, kterej je podle tebe míň skutečnej než knížka, to bereš až moc vážně. To že mě tipujou a komentujou ačkoliv sám tomu moc nedám, dokazuje že to není na žádnej revanš, ale prostě proto že je to moje dílo oslovilo. Čehož si vážím mnohem víc, než kdybych věděl že je to jen oplátka za můj zájem. Ono není potřeba znát pravou identitu autora aby mě nějaký jeho dílo oslovilo. Na opak mi příde takový čitší když mě nejdřív čapne to co napsal aniž bych předem věděl o koho jde. Tak o jaký falši to tu vlastně mluvíš?!!

3.7.2012 15:19 | ZENITZERO666

Marku já nevím, jestli Tě nezklamu, nebo nenaštvu. Možná se budu opakovat. Ale názor napíšu.Podle mě, je všechno v životě cesta, takže i tohle..Nikdo nám na netu, nedá zpětnou vazbu a když tak prostřednictvím toho, jak na sebe působíme jako lidi. Tím nechci říct, že je všechno faleš..Ale podle mě, se k tomu nedá postavit nějak férově..Miluju psaní, ráda čtu, práce v knihkupectví, byla moc hezká. Jenomže mě knihy vesměs a to jak poezie, tak proza, příjdou nějak víc živé, než netovej svět.Osobně jsem zklamaná..Něco mi to přineslo, názor na rýmy, na volný verš..na přemíru zájmen, zbytečnou interpunkci třeba. Pak mi to taky přineslo zjištění, že si řada lidí jenom vyřizuje účty, takže jsem mnohdy měla pocit, že většina lidí na netu, není duševně zcela zdráva, pro různé napadání se a vracení si..Přineslo mi to taky Helenu-Rezervé, ale to není o básních, to je o lidech.
Pro mě to byla určitá etapa. Něco co mi zpříjemnilo mateřskou, ale už dávno se mi nechce trávit u netu dvě tři hodiny denně a poctivě všechno číst. Málokdo to Marku dělal..Tady se chválí skupinky lidí a ne tvorba, to dobře víme a platí to tak víceméně i pro mě, v tom smyslu, že se výhradně z časových důvodů, podívám na Tvé věci, na Párka ..většinou nenechám bez odezvy a vím dobře, že protože nečtu ostatní, povětšinou nebudou číst ani oni mě. Tak to chodí.
Když to shrnu, tak mi to asi víc vzalo. Vzalo mi to iluze o tom, že je dobrý bejt slušnej i za stěnou notebooku, protože se to nenosí..Je to jedno. Jsem přesvědčená o tom, že lidi, který tady píšou o hovnech a baví se tím, nebo mají prostě potřebu psát o sračkách, případně někoho napadat, jsou v reálu docela srabaři.
A taky, proč být aktivní někde, kde vlastně neplatí až tak pravidla hry.
Děsí mě návyk v tomhle směru a upřímně si neumím představit, že bych to měla nastavený tak jako na začátku, třeba další tři roky. Je to ztráta času, ne přinos.
Ve skutečnosti si myslím, že o zpětnou vazbu jako takovou stojí málokdo..Prostě to sem dá, někoho to potěší, někomu se to nelíbí, ale to se nikomu moc poslouchat nechce. K čemu teda komenty? Kdo o ně stojí? a o jaké vlastně? V momentě kdy se pustíš na tenkej led, cokoli i slušně vytknout, se stáváš nepřítelem..Nemá to smysl, takže ano, je to odkladiště textů..S

3.7.2012 13:04 | Sonja la Rosa

Čuz Marku. Sakra ouvaha do pranice. Mi něco povídej. Jak mile dám úvahu jinam než do kategorie básničky, tak většinou na ni sedne prach. Zpětnou vazbu by chtěl každej a je to určitě uspokojivej pocit i když je třeba ne vždy kladná. Hlavně že se něco děje. Já se ve virtuálnim prostoru realizuju hned dvakrát. Celkem zajímavá zpětná vazba bejvá na You Tube kam cpu svý videa a další takovýhle uspokojení je tenhle server. Teďka píšu další básničky hlavně díky tomu že tenhle portál existuje ale dřív jsem si hodně skládal jen tak sám pro sebe abych uvolnil vnitřnímu přetlaku i nasranosti. Ovšem je zajímavý napsat pro změnu něco, co nepramení jen z vnitřní frustrace ale třeba z toho že mě osloví Měsíční sonáta nebo když si přemítám o ruzpustilym rýmu co mi jentak mimoděk vběhl do cesty a já mu prokop prdel pořádně pošukanou buásničkou :-D)

3.7.2012 7:30 | ZENITZERO666

Stránky: 1 [2]

Spodek

Stránka generována 14.11.2024 18:02
U nás jste dnes prohlídl(a) 1 stránek.
roboti