Básně, Povídky, Úvahy, Pohádky, Fejetony, Romány, Reportáže

a

Komentáře » Stánky

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 16 záznamů. Zobrazuji 1-15.

marcone: no, nevýhoda psaného projevu je, že člověk nemůže reagovat na toho druhého hned, nevidí jeho výraz, neslyší tón jeho hlasu a může vnímat psané jinak, než to dotyčný opravdu myslel.. o tom žádná..

chyby děláme každý.. co mi vadí jsem dostatečně popsala níže - kritika to není ;)

co se jiných serverů týká, stačí zadat do google nick nebo úryvek básně a on napráší skoro vše.. ;) jinak to, zda si opravíš svůj text je čistě tvá věc.. omlátila jsem ti to o hlavu jen z důvodů, uvedených opět níže.. jinak bych se k tomu nevracela..

po rozchodu já házím ignor, aspoň na nějaký čas.. je to tak lepší pro všechny.. heh.. :))

klarineb: no.. u této básně je to výjimečné (počáteční velká písmena), moc to nepoužívám :)) píšu povětšinou vše malými.. nejméně asi svazuji slova do vět.. mně to prostě pocitově moc nesedí :-)

19.8.2017 19:17 | Amelie M.

Ten fenomén velkých písmen mě zaujal u více lidí (nemyslím tím jen zde). Vždycky ti autoři argumentují tím, že je to jejich styl a že si do toho nenechají kecat... ;-) To mě jen tak na okraj zaujalo...měla jsem to taky tak, ;-) měj se! K.

19.8.2017 18:11 | Klarineb

Milá Amélie.
Víš dělám chyby, jako každý normální plebs a nekopu okolo sebe. Taky nedělám chyby s matematickou přesností. Nevím proč a čím jsem Tě tak vytočil. Několik let si po sobě čtu texty a opravuji je.Dříve jsem na to prďáles, jako každej. Text o kterém mluvíš jsem prostě postnul a nehodlám se k němu vracet ani po Tvých výtkách. Jestli jsem tímhle pokrytec, pak ano. Jsem. Kážu vodu, piju víno.
Píšeš o tom, že jsi i na jiných serverech, pod jakým nickem, nebo kde ? Páč Amelii M jsem na 4-5 serverech kam chodím neviděl. a zrovna Tvou tvorbu bych si zapamatoval, protože se příjemě čte.
Já Ti přece neházím klacky pod nohy a stejně se podívej, kam se to může dostat.Twl jak po rozchodu a to se neznáme :-DDDDDDD
Líbí se mi, jak píšeš :-D Poezii i komenty :-D

19.8.2017 18:03 | Marcone

klarineb: ano, pokud bych to chtěla vydat s ISNB, musela bych se nad tím zamyslet.. tyto ambice ale opravdu nemám :) jsme amatéři, máme právo být nedokonalí :)

uchvátilo mne haiku a tady se přiznám, že to je jediná forma, kterou se snažím ctít a přiblížit se jí..

kritiku přijímám, což je dobře vidět i jinde, kde publikuji.. nejsem tak omezená, abych nenaslouchala názorům druhých, nakonec, kritika člověka posouvá dál.. :) jen se vymezuji vůči kritice od člověka, který sám dělá to, co kritizuje.. pokrytectví ani pochlebování mi nikdy nebylo blízké.. viz. můj předešlý komentář..

19.8.2017 17:47 | Amelie M.

Amelie,
jistě, pokud píšeš na amatérské úrovni nebo pro sebe, je to na tobě. Pravdou ale je, že na "básničkářských" serverech existují prostě daná pravidla (v rámci gramatiky a literatury) a pokud se tím neřídíš, tak se může stát, že se k tomu budou ostatní autoři vyjadřovat jako třeba Marcone. Někomu na tom nezáleží, jinému zase jo. Pokud bys však chtěla texty vydat knižně či elektronicky, asi bys s tímto postojem neprorazila... :-) Každopádně básně píšeme hlavně pro sebe, ale když je veřejně publikujeme, tak můžeme slíznout i nějakou tu kritiku, to je ale normální...
a propos - když píšeme - kdo do toho nevkládá kus sebe? Já tedy vždy... :-) každopádně uchovej si svůj styl a piš dál, ráda si něco od tebe přečtu....vždyť každému se líbí něco jiného.

19.8.2017 16:04 | Klarineb

marcone: dobrá, hrajeme si na upřímnost, takže.. - jsi pokrytec.. pokud srovnám tvé připomínky s tím, co sám o sobě píšeš na svém profilu, nutí mne to k pousmání.. a také, cca dva dny zpět jsem tě upozornila na řádku gramatických chyb v jednom z tvých kratších textů.. doteď jsi to neopravil.. pomíjím chyby technické, které přímo tlučou do očí.. takže, pokud ti tak moc záleží na gramatice a literatuře, začni u sebe

klarineb: vlastně máš pravdu.. :) uznávám a vím, že by se asi měly ctít nějaké mantinely.. přesto tohle není cesta pro mne.. do svého psaní vkládám kus sebe a to nejenom co se obsahu týká.. netvrdím, že je to tak správně, ale také to neznamená, že o psaní nic nevím nebo se svým dílkům nevěnuji tak, jak si zaslouží.. :) pravidla si nechávám do školy a práce..

19.8.2017 14:41 | Amelie M.

Klári souhlas. a abych tuhle ne-podstatnou debatu uzavřel, uzavřu ji tak, že ještě jednou zopakuji, že obsah textu je prostě melancholická pecka pro ročníky, co zažily ty prďácký tábory na přelomu posr-revoluce.

19.8.2017 13:31 | Marcone

Jasně, chápu, že to po gramatické stránce není v pořádku. O tom se vůbec nepřu. Spíš jen si myslím, že je to o nevědomosti. Já jsem dřív psala svoje texty, jak se mi zamanulo a vůbec jsem formu neřešila, pro mně měl text určitou hodnotou dle obsahu, ne podle formy. Ale jak jde člověk dál, tak to většinou přehodnocuje. Teď už bych takovou chybu neudělala. Možná to není ani tak o lenosti jako o stupni vývoje...Jen názor, můžu se samozřejmě mýlit. Na serveru, kde se však poezií zabýváme by to rozhodně nemělo být pravidlo, o tom žádná!

19.8.2017 13:20 | Klarineb

Na začátku možná, ale nikoliv na začátku každého řádku.
Ukaž mi tištěnou báseň ať od klasika, nebo nového autora, kde to tak je. Tohle je text editorem, ve kterém autor píše a nechce se mu to opravovat, páč moc práce. Dělá to tu spoooousta autorů a pak se vymlouvají na "vlastní styl"
Ať si tu má kdo chce jaký styl, ale my tu mluvíme o literatuře a gramatice, proboha.

19.8.2017 13:09 | Marcone

Marcone, spoustě lidí se velká písmena na začátku (bez předchozí interpunkce) prostě v poezii líbí a (nebo) neřeší to...to bude asi i tento případ :-)

19.8.2017 13:03 | Klarineb

Marcone, spoustě lidí se velká písmena na začátku (bez předchozí interpunkce) prostě v poezii líbí a (nebo) neřeší to...to bude asi i tento případ :-)

19.8.2017 13:03 | Klarineb

ok. Nicméně, je to supr napsaný, ale ...

19.8.2017 11:54 | Marcone

sto lidí, sto názorů..

19.8.2017 11:51 | Amelie M.

Víš, myslím, že pokud verzála není gramaticky vysvětlitelná a má jen smysl pro autora, pochop, že konzumentovi tvé tvorby se to prostě blbě čte a vnímá.
Nevím, jaký to má mít význam, no ...

19.8.2017 11:45 | Marcone

marcone: jako myslíš, že si neumím opravit ve wordu velká písmenka, když je tam nechci? to bys mne dost podcenil! :))

tvou výtku ale beru, může být

19.8.2017 11:41 | Amelie M.

Stránky: [1] 2

Spodek

Stránka generována 22.11.2024 20:31
U nás jste dnes prohlídl(a) 1 stránek.
roboti